Corporate Golf League 2015: Nová výzva

První turnaj čtyřdílné Corporate Golf League 2015, jejímž generálním partnerem je společnost Hästens, se odehrál pod záštitou Golf Vacations v Berouně.

Corporate Golf League Beroun-6

Za krásného počasí nastoupilo na výborně připravené osmnáctijamkové hřiště více než 70 hráčů a hráček. Poprvé se hrálo nejen na stableford, ale v týmových dvojicích bylo třeba udržet také aspoň jeden výsledek na rány. Ty se rovněž počítají do celkového pořadí, určovaného podle výkonnosti jednotlivých týmů. Vítězný tým obdrží mimo věcných cen také týdenní pobyt na Floridě.

Při slavnostním zahájení proběhla videoprezentace výroby putovního poháru od sklárny Moser. Trofej z ručně foukaného, dekorovaného a bezolovnatého křišťálu je vysoká půl metru.

Turnaj podpořily mj. společnost Nutrend, která dodala hráčům energii ve vodě, energetických nápojích a müsli tyčinkách, Dallmayr, jež občerstvila golfisty na první jamce kávou, a Titbit s ochutnávkou exotického ovoce a salátů. Před startem proběhla ochutnávka rumu Zacapa, jak čistého, tak v míchaných nápojích.

Ceny věnovaly Hästens (generální partner a také partner soutěže hole-in-one o postel v hodnotě přes 200 000 korun), Samui Spa, IM Golf.cz – Nike (rovněž partner longest drive), BMW Renocar (také partner soutěže Nearest to pin o zapůjčení vozu na víkend), Ultra Premium Brand (prémiový alkohol Zacapa), Kadeřnictví Kotlár, Basys.net, Dallmayr a hotel The Augustine Prague. Dalšími partnery hole-in-one byli Loewe (televize) a Hodinářství Bechyně (hodinky Rolex). Eso ale v Berouně nikdo nedal.

Sdílet:
###message