CGL: Karlovarská idyla

Corporate Golf League pokračuje turnajem na královském karlovarském hřišti Olšovy Vrata.

CGL 2018 KV-1

Jak úspěšně čtvrtý ročník letošní tour začal v květnu v Berouně, tak ve stejném duchu pokračoval v polovině června v Karlových Varech na hřišti Olšová Vrata. Hráče opět čekalo krásné počasí, skvělé hřiště a vynikající organizace i průběh.

Druhý turnaj Corporate Golf League, pod patronací společnosti Hästens coby generálního partnera a také za partnerství Golf Vacations, měl znovu jako ústřední téma týmovou soutěž. Hráčům ji připomínal na terase vystavený jedinečný putovní pohár sklárny Moser z ručně broušených vzácných materiálů.

Na hřiště se opět vycházelo systémem canon startu. U první jamky se hráči občerstvili fresh džusy. Za pátým greenem byla přichystána oblíbená pergola Innex se sedací soupravou, na které chutná Aperol Spritz nejlépe. Po deváté jamce se vyvařovalo v populárním domečku občerstvení hotelu Pupp, doplněné míchanými nápoji Premier Wines. A po třinácté jamce hráči mohli ochutnat skvělé dezerty od Momo Café.

Jeden z Nearest to Pin byl vypsán na tříparové desítce. Kdo nezasáhl green, jako cenu útěchy dostal míč Titleist Pro V1x s logem restaurace Ginger a Fred v Tančícím domě v Praze. O rozpoložení hráčů po vydatném občerstvení svědčí fakt, že míč od hostesky dostalo 54 startujících…

 Ideální počasí provázelo turnaj po celý den, a tomu odpovídaly také výsledky.

Vítězi handicapových kategorií se stali: 0-12 Tomáš Kocourek (33 bodů, 91 ran), 12,1-24 Filip Bubrle (40 bodů) a 24,1-54 Jan Vlastník (43 bodů). Vypsané ceny za hole-in-one opět nepadly, byť se hrálo na jamce číslo 17 o postel Hästens (cena 189 000 Kč), na jamce číslo 4 o televizi Löewe (50 000 Kč) a na jamce číslo 13 o vozík značky Geum.

Nearest to pin na jamce číslo 10 získal voucher do hotelu Dancing House a restaurace Ginger&Fred a na jamce číslo 13 voucher na využití vozu BMW Invelt na víkend. Do Longest drive na 18. jamce věnovala ceny značky Nike společnost IM Golf. Příští turnaj se hraje 17. srpna na Loretě Pyšely.

O trofeji pro vítěze Corporate Golf League: je 50 cm vysoká z ručně foukaného a ručně dekorovaného bezolovnatého křišťálu. Podstavec má v barvě oceanitu, aby připomínal barvu golfového trávníku a tělo poháru je v čirém křišťále, podjímaném bílým opálem do ztracena jako symbolika bílého golfového míčku. Na těle poháru je broušený velký monogram připomínající míček, kterým se propojuje krásná optika křišťálu Moser s dokonalým řemeslem. Pohár působí elegantně, jedinečně a tvarově dokonale sedne do ruky. Propojuje dvě zdánlivě odlišná řemesla, a to umění hry golfu s dokonalým řemeslem mistrů sklářů ze sklárny Moser.

Sdílet:
###message