Corporate Golf League 2016

Corporate Golf League 2016 Beroun-102

Společnost Resort Media, s.r.o. v roce 2016 pod záštitou magazínu Golf Vacations pořádala již 9. ročník série turnajů a přímo 2. ročník Corporate Golf League pro své partnery.

Společnost Resort Media, s.r.o. v roce 2016 pod záštitou magazínu Golf Vacations pořádala již 9. ročník série turnajů a přímo 2. ročník Corporate Golf League pro své partnery.


V konceptu Corporate Golf League se utkali jak jednotlivci, tak společnosti v týmové soutěži. V rámci klasického golfového turnaje se budou kromě obvyklých celkových výsledků počítat navíc body každého člena družstva v dané kategorii a porovnávat s výkony soupeřů.
Každý reprezentant společnosti tedy hrál za sebe, ale současně reprezentoval v dané kategorii soutěž družstev.

V tour se hrálo o putovní pohár od společnosti MOSER, na nějž bylo vyryto jméno vítězné společnosti. V roce 2015 zvítězila společnost MIELE SYMERSKÝ a v roce 2016 společnost SOLEK Group.

Generálním partnerem Corporate Golf League 2016 je společnost Hästens. Dalšími partnery byly společnosti Basys.net, BMW Renocar, Centr Group, IM GOLF.CZ  (NIKE), Moser, Golf Vacations a SOHO restaurant, kde proběhl závěrečný večírek.
Partneři hole in one – Hästens, Hodinářství Bechyně a LOEWE

Ostatní partneři – Auto Průhonice, BWT, Dorint, Česká podnikatelská pojišťovna, Miele Symerský, Opel, Dallmayr, Nutrend, DProg, Seznam.cz, Triangl, Solek Group, Activa, SOHO+, Titbit, Bose, Samui Spa, Premier Wines, Kadeřnictví Kotlár, ERSTE, Golfové cesty, Basys, Black Stork Tatranská LomnicaGolf Vacations
 

Start Corporate Golf League 2017

Vítání v Dýšině

První turnaj nového ročníku Corporate Golf League 2016 se odehrál v pátek 27. května na Dýšině. Do soutěže, jejímž generálním partnerem je společnost Hästens a pořadatelem Resort Media – Golf Vacations, nastoupilo celkem 72 hráčů a hráček. Na 18 jamek odstartovali systémem canon, takže přesně zaplnili všechna odpaliště na Dýšině, čtyři týdny před zdejší Ladies European Tour.

Oproti loňskému ročníku bylo upraveno bodování týmové soutěže, takže nyní se započítávají výsledky tří nejlepších hráčů ze čtyřčlenného týmu. Prvním dvěma se počítá výsledek stableford netto a třetímu pak stableford brutto.

Turnaj podpořily mj. společnosti Dallmayr, která svou kávou občerstvila hráče před první jamkou, a společnost Titbit s ochutnávkou exotických salátů na jamce číslo osm. Před startem proběhla ochutnávka šumivého vína Cava Anna de Codorníu Blanc de Blancs od společnosti Premier Wines.

Při slavnostním zahájení se vrátil putovní pohár, který vyrobila sklárna Moser, z rukou loňského vítěze Jiřího Symerského a jeho týmu Miele Symerský zpět do vlastnictví společnosti Resort Media. Trofej z ručně foukaného, dekorovaného a bezolovnatého křišťálu je vysoká půl metru a představuje největší motivaci týmů.

Po prvním ze čtyř turnajů sezony 2016 na tom byl nejlépe tým Josko (51,5) před Hästens (50,5) a Trianglem (49,5).

Ceny nejlepším věnovaly společnosti Hästens (generální partner), Intermedia (dovozce Nike), BMW Renocar, Kadeřnictví Kotlár, Basys.net, Premier Wines, Samui Spa, Dallmayr a restaurace SOHO.

Finále Corporate Golf League

Nový vítěz

Je tu nový vítěz! Ve druhém ročníku série turnajů Corporate Golf League 2016 se pod hlavičkou vydavatele Resort Media, časopisu Golf Vacations a generálního partnera Hästens utkaly významné společnosti a šampionem 21 týmů byl korunován tým Solek Group. Ten vyhrál před značkou Hästens a Miele Symerský, obhájcem titulu.

S putovním broušeným pohárem Moser a s mnoha věcnými cenami získali šampioni také pobyt na slovenském hřišti Black Stork pro čtyři hráče na čtyři dny s golfem.

Poslední ze čtyř turnajů se odehrál v září v resortu Beroun. Odsud se hráči rozjeli na slavnostní večer do pražské restaurace SOHO, kde proběhlo vyhlášení výsledků jak závěrečné soutěže, tak celkového pořadí sezony.

V restauraci SOHO čekal na hosty raut a nabídka sektů Cava a také vín, whisky a rumů od dovozce Premier Wines. Vyhlášení pod taktovkou moderátora Petra Svěceného byli přítomni Karel Vágner (Hästens) a Bohumil Kabeláč (Resort Media).

Jeden z účastníků mohl také získat voucher pro dvě osoby do 4hvězdičkového hotelu na Sicílii od společnosti Golfové cesty (5 nocí se snídaní + 3 green fee). Losovalo se z odevzdaných skórkaret v Berouně, a to také o voucher na noc v hotelu Dancing House a další ceny (voucher do Hodinářství Bechyně, bag od BMW Renocar, láhev vína SOHO).

Jednou z hvězd večera byl swingový zpěvák Jan Smigmator, jehož vystoupení se saxofonistkou Markétou Smejkalovou upomnělo především na legendárního Franka Sinatru. Hosté se mohli nechat zvěčnit ve fotokoutku Fotonaut a při odchodu dostali dárek od Samui Spa.

Závěrečnému turnaji v Berouně předcházela tři klání: květnové na Dýšině, červnové na Karlštejně a srpnové v Pyšelích. Všechny turnaje se hrály na základní systém stableford, do klasifikace týmů se počítaly výsledky tří nejlepších hráčů.

Turnaje měly vypsané prémie za eventuální hole-in-one, která ale nepadla. Hrálo se o luxusní postel Hästens, televizi Loewe a také o dámské i pánské hodinky Rolex (Hodinářství Bechyně).

Cenami za Nearest to pin byly v Berouně vůz BMW X6 na víkend od společnosti BMW Renocar, polštář a další věcné ceny Hästens, základna Soundlink od Loewe a dárková taška od Hodinářství Bechyně. Longest drive se hrál o míče Nike od IMGolf. Občerstvení zajistily Nutrend, TITBIT a Dallmayr.

Poděkování patří generálnímu partneru Corporate Golf League 2015, společnosti Hästens, a hlavním partnerům: Basys.net, Moser, Centr Group, BMW Renocar, IM GOLF.CZ (Nike) a Golf Vacations.

Ostatními partnery byly společnosti Erste Premier, Miele Symerský, Bose, BWT, Dorint, Česká podnikatelská pojišťovna, OPEL, d–Prog, Auto Průhonice, Seznam.cz, Samui Spa, Triangl, Activa, Solek Group, Innex, Josko, Kadeřnictví Kotlár, TitBit, Nutrend, Premier Wines, Dallmayr, Golfové cesty, Golfový rezort Black Stork a restaurace SOHO.

Sdílet:
###message