Finále Corporate Golf League 2016

Je tu nový vítěz! Ve druhém ročníku série turnajů Corporate Golf League 2016 se pod hlavičkou vydavatele Resort Media, časopisu Golf Vacations a generálního partnera Hästens utkaly významné společnosti a šampionem 21 týmů byl korunován tým Solek Group.

Corporate Golf League 2016 Beroun-335

Je tu nový vítěz! Ve druhém ročníku série turnajů Corporate Golf League 2016 se pod hlavičkou vydavatele Resort Media, časopisu Golf Vacations a generálního partnera Hästens utkaly významné společnosti a šampionem 21 týmů byl korunován tým Solek Group. Ten vyhrál před značkou Hästens a Miele Symerský, obhájcem titulu.

S putovním broušeným pohárem Moser a s mnoha věcnými cenami získali šampioni také pobyt na slovenském hřišti Black Stork pro čtyři hráče na čtyři dny s golfem.

Poslední ze čtyř turnajů se odehrál v září v resortu Beroun. Odsud se hráči rozjeli na slavnostní večer do pražské restaurace SOHO, kde proběhlo vyhlášení výsledků jak závěrečné soutěže, tak celkového pořadí sezony.

V restauraci SOHO čekal na hosty raut a nabídka sektů Cava a také vín, whisky a rumů od dovozce Premier Wines. Vyhlášení pod taktovkou moderátora Petra Svěceného byli přítomni Karel Vágner (Hästens) a Bohumil Kabeláč (Resort Media).

Jeden z účastníků mohl také získat voucher pro dvě osoby do 4hvězdičkového hotelu na Sicílii od společnosti Golfové cesty (5 nocí se snídaní + 3 green fee). Losovalo se z odevzdaných skórkaret v Berouně, a to také o voucher na noc v hotelu Dancing House a další ceny (voucher do Hodinářství Bechyně, bag od BMW Renocar, láhev vína SOHO).

Jednou z hvězd večera byl swingový zpěvák Jan Smigmator, jehož vystoupení se saxofonistkou Markétou Smejkalovou upomnělo především na legendárního Franka Sinatru. Hosté se mohli nechat zvěčnit ve fotokoutku Fotonaut a při odchodu dostali dárek od Samui Spa.

Závěrečnému turnaji v Berouně předcházela tři klání: květnové na Dýšině, červnové na Karlštejně a srpnové v Pyšelích. Všechny turnaje se hrály na základní systém stableford, do klasifikace týmů se počítaly výsledky tří nejlepších hráčů.

Turnaje měly vypsané prémie za eventuální hole-in-one, která ale nepadla. Hrálo se o luxusní postel Hästens, televizi Loewe a také o dámské i pánské hodinky Rolex (Hodinářství Bechyně).

Cenami za Nearest to pin byly v Berouně vůz BMW X6 na víkend od společnosti BMW Renocar, polštář a další věcné ceny Hästens, základna Soundlink od Loewe a dárková taška od Hodinářství Bechyně. Longest drive se hrál o míče Nike od IMGolf. Občerstvení zajistily Nutrend, TITBIT a Dallmayr.

Poděkování patří generálnímu partneru Corporate Golf League 2015, společnosti Hästens, a hlavním partnerům: Basys.net, Moser, Centr Group, BMW Renocar, IM GOLF.CZ (Nike) a Golf Vacations.

Ostatními partnery byly společnosti Erste Premier, Miele Symerský, Bose, BWT, Dorint, Česká podnikatelská pojišťovna, OPEL, d–Prog, Auto Průhonice, Seznam.cz, Samui Spa, Triangl, Activa, Solek Group, Innex, Josko, Kadeřnictví Kotlár, TitBit, Nutrend, Premier Wines, Dallmayr, Golfové cesty, Golfový rezort Black Stork a restaurace SOHO.

Sdílet:
###message