Druhý turnaj ze série Corporate Golf League odstartoval.
V úterý 21.07. odstartoval druhý turnaj ze série oblíbených korporátních turnajů Corporate Golf League a to na hřišti v Berouně. Startovní listina opět nepřekvapila, žádné změny se nekonaly a sportovní den si přišlo užít všech 88 hráčů. Děkujeme za vaši dochvilnost a skvělou náladu.
Na hřiště se opět vycházelo systémem canon startu. U první jamky se hráči občerstvili vynikajícími dezerty od Momo Café, čerstvými dorty bez lepku, bez cukru, bez mléka a vajec. Netřeba dlouho popisovat, jedná se o luxusní, hříšně dobré a přitom zdravé dezerty z těch nejkvalitnějších surovin v bio kvalitě. Jedinečné jsou také v tom, že používají speciální mandlová a oříšková másla, přirozeně bezlepkové mouky přímo z mlýna nebo čerstvě mleté ve vlastní výrobně. Vytváří spoustu dobrot včetně svatebních dortů a zákusků na různé oslavy a akce. Najdete je také na eshopu: www.momocafe.cz.
Po deváté jamce se podával miniburger v populárním domečku občerstvení restaurace.
Na hráče čekalo tentokrát šest vyhlášených soutěží. Čtyři z kategorie Hole ion one ani tentokrát nepadly. Na jamce č. 6 se hrálo o postel generálního partnera turnaje společnosti Hastens, v hodnotě 200.00 kč a hráči se mohli občerstvit vychlazeným proseccem. Na jamce číslo 11 mohli získat vůz Mustang , resp.jeho zapůjčení na období půl roku a to od společnosti FORD AMB Praha. Jamka číslo 8 nabídla na posilnění nejen panáčka Švestky, ale soutěžilo se zde o golfové hodinky Garmin partnera spol. HELVETIA Hodinky a šperky a v neposlední řadě na jamce číslo 17 probíhala Hole in one soutěž o exkluzivní novinku značky LAURASTAR, žehlící systém SMART U, který si hráči mohli osahat a vyzkoušet s naší bunker babes přímo na resortu.
Mimo HIO na hráče čekal Nearest to Pin na jamce č. 4 partnera Tančící dům Hotel o pobyt v tomto exkluzivním hotelu a k tomu navíc ještě konzumaci ve fantastické restauraci Ginger & Fred s famózním výhledem na Prahu. Nechyběla ani vložená soutěž jamky Longest Drive společnosti IMGolf.cz na 18tce. A to stále nebylo všechno.
Na jamce číslo 4 navíc hráči mohli podpořit Nadaci Leontinka, kdy zakoupením míčku v hodnotě 500 kč podpořili Nadaci Leontinka, která pomáhá zrakově postiženým, především dětem a mladým lidem.
Posláním Nadace Leontinka je umožnit těmto lidemintegraci do společnosti, vzdělání a společenských, sportovních i volnočasových aktivit. Rozděluje finanční prostředky a nefinanční dary prostřednictvím jednotlivých projektů, zaměřených na pomoc konkrétním institucím a konkrétním dětem. Nadace Leontinka shromažďuje prostředky především prostřednictvím darů od individuálních dárců, partnerů a sponzorů či benefičních akcí.
více o nadaci naleznete na jejich webových stránkách Www.nadaceleontinka.cz
V klubovně a na terase probíhala celé ráno a také odpoledne prezentace švýcarské značky LAURASTAR. Zatímco dopoledne byl představen žehlící systém SMART U, o který se soutěžilo na jamce Hole on one v průběhu turnaje, odpoledne byl představen unikátní cestovní žehlící systém IGGI. Tato novinka, fungující na principu suché páry a ničící 99,9% bakterií vč. aktuálně obávaného koronaviru a která vzejde do prodeje v září tohoto roku je naprosto fantastický cestovní parťák.
Ideální počasí provázelo turnaj po celý den, a tomu odpovídaly také výsledky, které jsou ke shlédnutí zde. Fotogalerie se připravuje.
Výsledky teamové soutěže budou naleznete CGL_pořadí_týmů_beroun.
Příští turnaj se hraje 14. srpna v Kácově.
Druhý turnaj z letošní série Corporate Golf League, pod patronací společnosti Hästens coby generálního partnera a také za partnerství Golf Vacations, měl znovu jako ústřední téma týmovou soutěž. Hráčům ji připomínal na terase vystavený jedinečný putovní pohár sklárny Moser z ručně broušených vzácných materiálů.
O trofeji pro vítěze Corporate Golf League: je 50 cm vysoká z ručně foukaného a ručně dekorovaného bezolovnatého křišťálu. Podstavec má v barvě oceanitu, aby připomínal barvu golfového trávníku a tělo poháru je v čirém křišťále, podjímaném bílým opálem do ztracena jako symbolika bílého golfového míčku. Na těle poháru je broušený velký monogram připomínající míček, kterým se propojuje krásná optika křišťálu Moser s dokonalým řemeslem. Pohár působí elegantně, jedinečně a tvarově dokonale sedne do ruky. Propojuje dvě zdánlivě odlišná řemesla, a to umění hry golfu s dokonalým řemeslem mistrů sklářů ze sklárny Moser.